کتاب خانه داری

اثر مریلین رابینسون از انتشارات نشر چلچله - مترجم: مرجان محمدی-داستان زندگی خانوادگی

کتاب خانه داری مریلین رابینسون (1980) داستان دختری آرام و تنها به نام روت است که در شهر دورافتاده فینگربون زندگی می‌کند. قطاری که از میان کوه های سرد فینگربون رد می‌شود از روی رودخانه‌ای می‌گذرد که جان پدربزرگ روت را در تصادف و عمر مادرش را در خودکشی گرفته است. رودخانه است که روت و خواهر کوچک ترش لوسیل را به مادربزرگشان، سیلویا فاستر سپرده است.
کتاب خانه داری، به هیچ وجه در مورد خانه داری نیست؛ بلکه در مورد ناپایدار بودن است. حکایت آدم هایی است که نمی توانند در یک مکان بمانند، به یک هدف فکر کنند، با آدم های معمولی زندگی کنند یا در روزمرگی غوطه ور شوند.
خانه داری حکایت از دست دادن های بی پایان است و ناپایدار بودن ماهیت عشق. رابینسون در داستان خود، گوشزد می کند که با این که روابط میان انسان ها بسیار آسیب پذیر است اما باز هم آن ها برای با هم بودن ساخته شده اند.


خرید کتاب خانه داری
جستجوی کتاب خانه داری در گودریدز

معرفی کتاب خانه داری از نگاه کاربران
غول LAGOPur اگر با یک فضای کاملا متفاوتی، این رمان اغلب من را به لس Revenants فکر می کنم. من حدس می زنم آن را به دلیل حضور قوی دریاچه، یک شخصیت مهم از روایت، و همچنین در فیلم و مجموعه تلویزیونی است که آنچه در آن بود. دریاچه از این صفحات، دریاچه Fingerbone، آیداهو، است یک موجود زنده تنفس، حبوبات، تغذیه، ایجاد، پر از مردم، و همه چیز، حتی تمام قطار است، پنهان، حفظ، گسترش و آن را کاهش می دهد، یک بار در سال توسط کشور می رود. این پدر و مادر روفت را، من راوی، و مادر خود را گرفته است. تصویر از تیتراژ سری لس ادبیات، مجموعه و شلیک در Savoy در اطراف انسی. اما این دریاچه و نه در ایتالیا است که در Capestrano، در AbruzzoMa همانطور که گفتم، جو € ™ ثانیه بسیار متفاوت از Les Revenants است: در اینجا ما نه توسط احزاب رالف والدو امرسون و عاشقانه درک جهان کارخانه خود را، احساس خود را از اتحاد عرفانی با طبیعت. کلمات زیر خود هستند، و من فکر می کنم آنها به خوبی توضیح شعر از مارلین رابینسون: ایستاده بر روی زمین لخت، سر خود را بی سر و صدا ™ هوا غوطه ور نلا € و بزرگ نلا € ™ فضای نامحدود، همه به معنای خودپرستی ناپدید. من تبدیل به یک چشم شفاف، من هیچ چیز، من همه چیز را می بینم؛ جریان جریان جهانی از طریق من جریان می یابد؛ آنها بخشی یا ذرات خدا. لا € ™ چشم شفاف جذب بیش از منعکس کننده، استقبال که طبیعت را ارائه کرده است، از ابزار به ترکیب با طبیعت است، که ما را محافظت اگر ما آلا € ™ انرژی ممزوج و به زیبایی خداوند در جهان پراکنده شده است (یعنی در طبیعت). امرسون در نظر گرفته این نظریه یک موقعیت علمی را به عنوان به عنوان Bibbia.Il دریاچه Capodacqua در Capestrano ساخت یافته، در دلا استان € ™ AquilaLa همان خانه ای که او با خواهر کوچکتر او روت، لوسیل زندگی می کند، به نظر می رسد بخشی از طبیعت، آن است که UNA € ™ نیست نهاد بسته، اما آن را در جهان گیاهی است که احاطه آن شرکت: سهام پوشش گیاهی، گرد و غبار، گرفتاری، از دست رفته شیشه در پنجره، با اصل انباشت اداره (از قوطی، روزنامه های قدیمی € |)، گربه ها در پرندگان مرده را، موش و عنکبوت استقبال می شود، بیشتر استعفا داده می شود از شور و شوق واقعی. زندگی در سینه از همه موجودات، انسان و حیوان، شاید ضربه زدن پیانو، اما آن می تپد در همه و برای همه، با یقین است که روز خواهد بود مثل همیشه .Ruth و خواهرش لوسیل همراه با خاله سیلوی، نلا € ™ 1987 فیلم همان نام (در ایتالیایی زن بسیار ویژه). جهت است توسط بیل فورسیت، که من بسیار برای آن محلی Hero.Lâ € ™ دوشیزه یا زن جوان از عنوان قدردانی است نه € ™ ثانیه خانگی، بدون مراقبت خانگی در معنای دقیق، اما به طور گسترده: در مقابل از دست دادن، حفظ یک عقب نشینی معنوی برای خود و خانواده، به دختران در تجربه راه رشد خود یک سری از abbandoni.à همه ناپدید: پدر بزرگ در دریاچه، مادر، مادر بزرگ، پدر کم و بیش ناشناخته از € prozieâ | لا عمه سیلوی، خواهر جوان تر از مادر خود که به خانه برگشت به مراقبت (بسیار داخلی) از دختران، آن را عمل می کنند مانند خواهر، افزایش تنها برای سن رجیستری، و قطعا عمل مادری را حمل می کند. این زنی که، به عنوان او می گوید، â € œha Vistaâ € شوهرش کاملا ™ POA € از دست داده، به مدت طولانی به عنوان یک دوره گردی، خانه بدوش زندگی می کردند، صعود به پرواز در قطار حمل و نقل به حرکت از یک مکان آلا € ™ بیشتر، بدون هدف، بدون یک برنامه. آن را حمل یک سبک زندگی غیر عادی، و به ویژه وحشی، با چند قانون سست، و هیچ تحمیلی، نفی مفهوم دا مقامات € ™ که در آن گفته شده است که کودکان به جای نیاز دارند. همچنین در خواب خانه لباس روی تخت دراز کشیده و بدون کفشهایش را، آماده رفتن، برو، برو، و رفتن به nuovo.Il رمان در دهه پنجاه تعیین کند، اما به غیر از چند نکات (ماشین آلات، € ™ ثانیه برق این می تواند قرن گذشته باشد، هیچ انعکاسی از جنگ جهانی و هیچ رویدادی تاریخی دیگر. من فکر می کنم که € ™ ثانیه تنها راه مربوط باشد با اطمینان عنوان یک کتاب که روت از Legge، نه به عنوان یک غریبه (نه به عنوان یک غریبه) توسط Morton تامپسون، که به یک کتاب پرفروش در سال 1954 بود، و که به یک ساخته شده است فیلم با اولیویا دو هاویلند و رابرت میچام، به کارگردانی استنلی Kramer.Ci برخی از لحظات (؟ صحنه) که ایستادگی کردن برای زیبایی خود: € ™ ثانیه تصادف قطار که سقوط به دریاچه، غواصان پژوهش؛ بازی با سگ ها و پیاده روی در دریاچه یخ زده؛ دوئت از بزرگ خاله (خنده دار، به نظر می رسد به آنها را بشنود و برای دیدن آنها اگر حتی یک اشاره از توحش به نظر می رسد به خواندن بزرگ را از دست، پیچک کامپتون-برنت بیش از حد بد دو زن به زودی ناپدید می شوند اگر آنها از دست وجود دارد.!)؛ روشن کردن نور در تاریکی آشپزخانه در طول یک شام؛ مکالمات خاله با زنان در این کشور که می آیند برای دیدار در راه خود را به هدیه غذاهای مغذی پذیرفته شده در یک اتاق نشیمن آب گرفتگی با انبوهی از روزنامه های قدیمی € | پدربزرگ روت، چه با قطار از بین می رود به دریاچه، regalò همسرش یک ساعت مچی .. .

مشاهده لینک اصلی
ماریلین رابینسون دو سال پیش برای @ Gilead @ ستایش کرد و بسیاری از این واقعیت که 23 سال از زمانی که او اولین رمانش @ Housekeeping را نوشته بود، ساخته شد. @ در حالی که این یک داستان جالبی در مورد یک خانواده در یک مناطق روستایی جدا شده و نوشته ها اغلب شاعرانه بودند، من آن را کشف کردم که تلاش برای رسیدن به آن است. در مورد اتمسفر و نور بر روی نقشه، سنگین نوع کتاب بود که اغلب خودم را در اواسط صفحه قرار دادم. فنجان چای من نیست

مشاهده لینک اصلی
خانه داری صدای فاصله - شکننده، انزوا و انزوا - و کتاب در هر دو مرگ و پیش بینی آن، زندگی به عنوان یک چیز غیر قابل تحمل و غیر قابل تحمل قابل تحمل تنها در ritualization و یا کامل رها رفتن مرده است. با این حال، همچنان یکی از کتابهای انسانی و اغلب حتی طنزآمیز که من هنوز می دانم، هنوز هم در اندیشه های خود، انسانی و دوستداشتنی در برخورد با زنان و دختران که کل کتاب را تشکیل می دهند، همه آنها خودکشی و یا خودکشی منتظر اتفاق می افتد، همه آنها به تنهایی و بعضی اوقات (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه) هستند. پروس به اندازه آنچه که خواند، بسیار متراکم است، نه به خاطر آنکه دشوار است بخواند، بلکه به دلیل عدم تمرد در نتیجه آن، با معنای بالایی که در جملات به دست آمده در یکی از پروست ها قرار دارد، تقریبا ثابت مزه به سینوس ها. در حالی که خواندن آن گاهی اوقات به حال ایستادن و سرعت در اطراف اتاق، زیرا آن را پر از من بسیار تا به حال به برخی از آن را به تکان دادن قبل از نشستن به پایین به خواندن. نویسندگان چندگانه در ذهن نویسندگان، به ویژه، کاملا به همان اندازه که مریلین روبینسون هستند، می شود. تنها در رمان سوم خود، سی ساله، تنها می ماند، اما منطقی است که نوشتن چنین کاری کند، کمپوت گوشت را تحت پوشش قرار می دهد.

مشاهده لینک اصلی
ماریلین رابینسون فریاد کشید و فکر کرد که مایب Ill نوشتن کتاب @ و پس از آن فقط آن را در طولانی مدت، و سپس او آن را به دوستان خود که ذهن خود را از دست داد نشان داد، و یکی از آنها نویسنده ای بود که عامل آن را بر روی آن و او تماس بگیرید، @، این فوق العاده است، آماده شدن به معروف، @ و او مانند بود، اوه، خوب. جنگل های عمیق هستند به عنوان تاریک و سفت و پر از بوی های خود را به عنوان اتاق نشیمن خانه قدیمی است. ما در میان آن پاهای بزرگ می نشستیم، شنیدن تقصیر های مشتاق و بی وقفه بسیار بالای سرمان، مثل بچه ها در مراسم تشییع جنازه. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از رماننویسان سعی می کنند که این احکام را خوانده اند و فقط از دست داده اند. امیدوارم به اندازه کافی â € œHeâ € ™ یک رمان اول است که به نظر می رسد که اگر نویسنده آن را گران تمام زندگی خود را، در انتظار آن را به خود فرم، â € گفت: بار بار بلافاصله. این برای Pulitzer نامزد شده است. 25 سال پیش بود که رابینسون نوشتن یک کتاب دیگر را داشت. در مقایسه با ملویل. @ من فکر کردم اگر من بتوانم کتابی بنویسم که تنها شخصیت های زنانه ای را که مردان به آن فهمیدند و دوست داشتند بنویسید، من حق داشتم مانند موبی دیک مانند آن حرف بزنم، و سخت است برای پیدا کردن یک قطعه در مورد رابینسون که ملودی را نیز ذکر نکرده است . این به خاطر نمادگرایی او نیست؛ اگر چه خانهداری یک نماد است در اینجا، آن را وحشتناک وحشتناک و ناپاک است که نهنگ انجام می دهد. آن را به دلیل آن در مورد ایمان، که زنده است و حیاتی برای رابینسون به نحوی که به ملویل است. افرادی که این موضوع را فورا مورد توجه قرار می دهند، معتدل به نظر می رسند: در تازه ترین جهان، خدا یک مرد جوان بود و بیش از کوچکترین چیز ها خشمگین شد. به عنوان مثال، در نوگانی از جهان، خدا به خودی خود نمیتواند تأثیرات خاصی از قوانین او را درک کند، به عنوان مثال، شوک خود را در امواج صرف می کند؛ تصاویر ما هر حرکات را تقلید می کنند و آن ها تقسیم می شوند و هر حرکت را ده، صد و یا هزار بار تقلید می کنند. این جزم نیست؛ خدای واقعی او، از فردی که معتقد است کتاب مقدس یک چیز واقعی است. @ باید به این معنی چیزی باشد، @ رابینسون می گوید، @ و من می خواهم چیزی بفهمم @ من بی ایمان هستم، بنابراین فکر می کنم اولین بیانیه اشتباه است، اما من تلاش های او را به عنوان هیجان انگیز می بینم. وقتی صحبت از رابینسون درباره شما صحبت می کنید ملویل و امرسون و تورو به لطف رابطه زرق و برق دار خود با طبیعت، همانطور که در بالا ذکر شد، یا خانه رها شده در شکاف دره. شیرلی جکسون به اندازه کافی نمی رسد، که به نظر می رسد عجیب و غریب است چرا که ما همیشه در قلعه زنده ایم، به نظر می رسد یک مقایسه آشکار است. آنها هر دو در مورد خانه ها و حادثه هستند، و آنها هر دو شگفت انگیز لعنتی.

مشاهده لینک اصلی
این یک کتاب است که دوباره خواندن آن را خواهم خواند. اگر چه داستان غم انگیز و غم انگیز است، نوشتن فقط عالی است. اعتقاد بر این است که این اولین رمان رابینسون است. من یک ارتباط فوری به داستان داشتم. از دست دادن یکی از عزیزان خودکشی آسان نیست.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب خانه داری


 کتاب در آغوش آب
 کتاب شوهر عزیزم
 کتاب سرپناه
 کتاب چطور از یک مادربزرگ مراقبت کنیم ؟
 کتاب تو مامانمی
 کتاب چطور یک مامان را بزرگ کنیم